Början

 

På något nytt. Ibland känns det behövligt med en nystart, inte minst på våren när man som allra mest vill säga adjö till allt mörkt och skaka hand med allt ljust och glatt.


I torsdags eftermiddag kände jag för första gången i år den där riktiga sommarvärmen. Och varje år reflekterar jag över hur folk förändras när den värmen för med sig de där riktiga vår och sommarkänslorna.


En pappa visslar när han kommer gåendes med sin barnvagn, en busschaufför har skrivit "Have a nice day" på bussens informationstavla som normalt visar slutstationen och helt plötsligt har man tid med allt man ska hinna göra efter jobbet på kvällarna.


Välkommen till något nytt även här hos oss på Bidermans - Annas blogg. Här kommer du kunna följa mig i mitt dagliga arbete som butikschef, som sadelinpassare och som produkttestare. Men kanske ännu mer i mitt privatliv som hästägare, tjejkompis, kattsambo och levnadsglad 23-åring.


Dags att möta våren tillsammans!


Kommentarer
Postat av: Tarja

Ja visst är det konstigt att alla ändras tack vare lite värme och sol. :D

Välkommen till bloggvärlden.

2009-04-25 @ 14:10:16
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Postat av: Paula

Ska bli spännande att läsa!

2009-04-28 @ 22:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0