Mellan partyn


Mellanlandar en kortis i soffan och vid bloggen. Gårdagskvällen tillbringade jag hos Fia tillsammans med henne, Maria och halva Södertäljes basketlag. Sedan gick vi ner och gjorde Nybrogatan. Grabbarna var helt shockade över hur mycket folk som var ute på gatorna i lilla Eskilstuna och vi höll minen och avslöjade inte att det är på grund av Åfesten som det är så bra drag. Man vill ju gärna göra sitt när det kommer till marknadsföring av hemstan.

Idag har jag efter en ganska sen morgon mest stressat. Ibland går det undan även för mig! Brunch med tjejerna, matshopping, dusch och smink. Jag har för första gången på länge en good hairday vilket ni tyvärr missar på grund av det jävla objektivfelet på den jävla kameran. Om någon känner sig manad och tycker att en blogg med bara text är sjukt tråkig så skulle jag kunna tänka mig en kamera i allmän Anna-är-så-himla-bra present.  

Nu väntar jag på att Jonas och Cissi ska komma och hämta mig så att vi kan joina övriga Hockeyligan med bihang ute i Hall. Det vankas kräftskiva och party all night long - bästa tänkbara lördagskvällen med andra ord.

Hörs imorgon!

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0