To much to handle


Den här veckan är galen. I bemärkelsen galet stressig på jobbet. Hade i och för sig inte förväntat mig annat med tanke på att det är min sista heltidsvecka innan kursstarten på måndag. Tillika veckan innan två veckors semester från buitken, vilket bara det brukar vara ett projekt.

I nuläget försöker jag att jonglera med beställningar, reklamationer, sadelkontroller, schemaläggning - ja egenligen allt som behöver avrundas innan helgen, och/eller bollas över till någon av de andra tjejerna. I'm going crazy. Tur på något vis att det regnar ute så att det är en kämpig dag rakt igenom. Mindre tur att man inte får tjäna ett jävla skit för att bara få bidrag, inte ens lån, från CSN. Och mindre tur att Mdh släpper hästens schema på fredag så att jag har EN arbetsdag på mig att styra upp butiksschemat för samma period. Muppar.

Tur att min blogg vanligtvis är av den mer positiva sorten så att ni kan ta lite gnäll då och då. Nu ska jag beställa en sallad från Grimman så jag har något att se fram emot (jag är då glad för det lilla!) och sen ska jag köra vidare!  

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0