Vi har fått barn!


Vilken dag.

Sitter på MdH:s upprop i sporthallen när jag får mms:et. "Tjejer, måste tyvärr ställa in middagen imorgon. Jag är på BB. Fick en liten pojke i natt. Han väger 3,7 kg och heter Jack. Ringer så fort jag är hemma så ni får hälsa på".

Och sen bilden. Inte en chans att jag kunde hålla mig. Sitter där på läktaren och bölar för fullt medan jag ser hur människorna runt omkring mig börjar undra vad det är för labil galning de hamnat bredvid. Men det skiter ju jag i. Precis som att allt prat om studenthälsan hit och kårleg dit reduceras till ett svagt mummel någonstans i bakgrunden.

För Sinita och Valle har ju fått barn! Fab 5 har blivit mammor för första gången :-) Det är helt fantastiskt, otroligt, makalöst och härligt på en och samma gång. Och han är så söt. Grattis Sinita, jag kunde verkligen inte vara gladare för din skull! 

/Anna.



Kommentarer
Postat av: Maria

Jaa för när en i Fab 5 fått barn har alla i fab fått barn ;).

Det är ju nu du skulle ha slängt upp en bild på den finaste bebisen ever :)

2009-08-31 @ 17:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0