Christmas-party





Jag gillar jultider! Det finns något att göra varje kväll (vilket inte hör till vanligheterna här i Eskilstuna) om man skulle orka det. Idag är det i alla fall lill-lördag och idag orkar jag. Har haft föreläsning på förmiddagen och sadelinpassningar hela eftermiddagen så nu tänkte jag släppa allt vad hjärna heter och bara snacka och dansa alldeles ohämmat!

Så. Först den här (har gått in i en The Killers-period) på högsta volym en gång till, sen iväg mot casa de syrran och Ida för lite uppvärmning innan vi ska till Harrys på någon form av avslutningsfest för krogåret 2009. Låter jävligt diffust men kan nog bli riktigt skoj!

/Anna.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Anna, ditt hår är to die for!! :-) Hoppas att du hade kul igår!



Förresten, vi kommer ju plugga på samma skola i vår så då får vi ta en fika nån dag tycker jag :-)



Puss&kram & god jul!

2009-12-17 @ 12:35:48
URL: http://jonnaliisamaria.wordpress.com
Postat av: Anna

Fan vad nice! Ska ni flytta hit eller kommer du pendla? En massa fikor är givna :)



Ha en jättebra jul själv! Puss&kram

2009-12-18 @ 12:05:02
URL: http://bidermans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0