Och så var man vuxen


Jag plockar vuxenpoäng på löpande band just nu! Städar bilen, köper rätt sorts dammsugspåsar, säljer iväg gammal skit på Tradera och pluggar. Tänkte försöka hinna klart med det mesta av kursen innan jul så man slipper sitta med näsan i tangentbordet under mellandagarna. Eller ve och fasa, efter att killen kommit hem! Med en månads mys att ta igen tänker underteckand inte göra annat än ligga sked i soffan efter den 9:e.

Läser Kommunikation och Media nu. Ganska intressant kurs. Den handlar i stort sätt om vilken roll olika medier spelar i dagens samhälle och hur de påverkar oss, vilket är något jag alltid fascinerats av. Jobbar dessutom i egenvalda grupper, vilket gör att jag är omgiven av fyra sköna tjejer som skrattar åt samma saker som jag hela dagarna. Kunde inte bli bättre.

Nu ska jag skriva PM och träna med syrran. Ciao!

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0