Äntligen...


Lägenheten är klar! Sånär som på lite smågrejor som läslampa, överkast och sånt. Och så TV förstås - den kommer på måndag. Nästan läge att fira 4 veckor utan TV med att riva av Sex and the City-boxen för 28:e gången.

Nej, jag drog inte bara till med något, det bli verkligen för 28:e gången.

Jag är jättenöjd. Över förväntan faktiskt. Allt är mycket ljusare, större och luftigare nu - precis som jag ville ha det. Och så har jag ju tryckt in en till garederob så bland kläderna råder ordning och reda för första gången på länge. Underbart!

     

     

     

Tack världens bästa Johan för all hjälp.

/Anna - hemkär!

Kommentarer
Postat av: sofia

Hej!

såg i ett inlägg att du är sadelutprovare och behöver hjälp med min islänning,

Hur går man tillväga?

vad kostar det?

och har du ett utbyd av islandsadlar:)?



mvh /sofia

2009-07-04 @ 19:24:50
Postat av: Fia

ÅH!!! jag längtar tills vi har våra mys-tv-kvällar igen!! jag vill flytta in! får jag? pussis!

2009-07-05 @ 11:08:29
Postat av: Anna

Hej Sofia,



Just nu har jag semester men från och med v.30 är du mer än välkommen att boka tid för en sadelinpassning! Du kan ta med dig hästen till vår anläggning i Folkesta eller så kan jag åka ut till dig mot milersättning.



Själva sadelinpassningen kostar 800 kr och då ingår måttagning, dokumentation, provridning och ett gratis återbesök efter överrenskommen tid.



Jag har ju tyvärr inte samma utbud av rena islanssadlar som jag har av "vanliga" men jag har ett par som jag tycker är riktigt intressanta och så jobbar jag även med vissa dressyrmodeller som är flatare och som jag har sålt till flera islandshästar. Det verkar som att många islandsryttare drar sig lite åt det hållet.



Om du vill boka tid så kan du maila mig på [email protected] eller ringa mig på 016/108238 under v.30.



Ha det bra så länge så hoppas jag vi hörs framöver!



Mvh Anna.

2009-07-06 @ 11:16:10
URL: http://bidermans.blogg.se/
Postat av: Simone

Vad fint du fick det Anna =)

2009-07-08 @ 21:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0