Baby-brunch


Jag har varit en dålig bloggerska de senaste dagarna. Har haft så mycket för mig att jag knappt hunnit öppna datorn. Och så har jag varit lite nere. Nackdelen med att vara en känslomänniska är att man blir det ibland.

Tur då att man har klotets godaste bullar runt knuten. Som ni säkert förstått av mina inlägg hittills så går det sådär med GI. Whatever! I torsdags brunchade jag med Emma, världens gulligaste Gabriel och en jävligt tam anka (läs gräsand) i Rothoffsparken. Senare fick vi även sällskap av Sara och matvraket samt blivande fotfetischisten Ebbe.

Det var mysigt. Barn är ju störtsköna! Jag hänger inte så ofta med bäbisar, har inte så stor släkt eller så många vänner som har barn ännu. Men när jag väl gör det verkar de gilla mig. Men å andra sidan gillar de ankorna också...



Systern och systersonen. I allt utom DNA.



Så värt. Så himla värt.


Ebbe.


Polarn.


Baby on the loose...

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0