Back in business!


Goda nyheter till er som saknat mig och Cissi i butiken:
We are back!
Gladare och trevligare än någonsin efter tre veckors välbehövlig och underbar semester :-)

Första arbetsdagen har gått över förväntan med massor av trevliga kunder i butiken och musikvolymen ett par snäpp högre än vanligt. Jag tycker det var skönt att ha semester lite tidigare än vanligt i år. Man har på något vis kommit in i det skönt spontana semester-tänket och eftersom det fortfarande är långt kvar på sommaren tänker jag inte överge det i första taget.

Jag känner mig helt enkelt grymt nöjd med semestern och min tillvaro i stort. Och utvilad för första gången på länge. Alla partynätter till trots :-)

/Anna - here we go again.


 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Första arbetsdagen snart slut och jag som trodde klockan var typ fyra! Det är tur att vi har så galet gulliga kunder som gör att våra dagar går sjukt fort! Pöss

2009-07-20 @ 17:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0