Blondes are for boys, brunettes are for men :)




Äntligen
tid för färgning av burret! Eftersom att min medfödda bruna färg har en rätt osexig grå-grön nyans måste jag lägga mig i naturen lite och trixa med sånt. Så på måndag är det dags igen. Jag borde egentligen ha trixat för sisådär 2 centrimeters utväxt sedan men jäkla Stine är en alldeles för uppbokad frisör. Men så är hon ju sjukt duktig också.

En annan tjej som jag bara hör en massa positivt om är Malin på Studio16. Heta frisörtips på bloggen idag!

/Anna - färgstark.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Vilken klockren rubrik Anna! :-)



Puss!

2009-07-23 @ 18:23:36
URL: http://jonnaliisamaria.blogg.se/
Postat av: Maria

Tssss !!

2009-07-23 @ 18:41:16
Postat av: Fia

ah! vill oxå! soo true;)

2009-07-24 @ 18:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0