Laundry-day...


Jag tvättar. Mitt matematiska sinne säger mig att det kommer bli 8 tvättar. Och mitt negativa sinne säger mig att sånt tar typ en hel dag. Yippie.

Mellan varven passar jag även på att städa min kaotiska lägenhet medan jag klunkar kaffe och fuldansar omkring i mitt nattlinne till diverse gamla party-favoriter som Maria har förgyllt vår Spotify-lista med. Känner att det här är ett av mina mest givande inlägg någonsin. Vem bryr sig liksom?
 
Aja, ikväll blir det bättring! Åker ut till travet för att dela ut pris i Bidermans lopp tillsammans med Lena och Camilla. Representera lite, mingla lite och mest komma i rätt stämning inför kommande stortravshelg på Axelvalla. Det blir toppen! Fast själva prisutdelningen överlämnar jag nog till de andra bönorna. Förra gången jag var prisutdelare slutade det med att jag kastade mig runt halsen på Erik Adielsson och - såhär med facit i hand - kanske höll kvar lite för länge. De andra nöjde sig med en handskakning. 

Jaja.

 


/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0