Gårdagen


     

  
Började så här...


...och slutade så här. Som vanligt :-)

Det finns många underbara människor. Alla bilderna ovan är bevis för det. Har man tur så känner man dem och har lyckan att få ha dem i sitt liv. Det har jag!

Igår kom dessutom en person som jag inte känner fram till mig och sa att jag var så himla fin. En tjej alltså - inte den typiska tio-i-två-snubben. Dessutom en tjej som jag själv tycker verkar väldigt genuin och har en schysst stil, vilket gjorde att jag verkligen blev glad och tog åt mig av komplimangen.

Det är något jag ska bli bättre på från och med nu
. Att ge positiv uppskattning även åt människor jag inte känner. Det är typiskt osvenskt och sådana saker älskar jag. Det är så lätt att bara säga till någon att den har fina skor om man tycker det, eller att man tycker att någon verkar vara en väldigt sympatisk människa.

Jag tror inte att det är bara jag som blir glad för sånt.

/Anna - speak up!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0