Grisfest


Efter mycket om och men är det bestämt att jag ska på jättefest på landet ikväll. In E-town. Visby blev tyvärr inställt denna helg efter en massa krångel så vi får försöka ta det om ett par veckor istället.

Men ikväll är det alltså grisfest. En fest där man grillar hela grisar. Givet lördagsval för en vegetarian som mig.

Faktum är att jag kommer mer för sången, dansen och det trevliga sällskapet än för synen av de spettade stackarna. Hör ni det Hockeyligan? Only for you. Sen har jag ju min vapendragare Maria med mig också, men till föga hjälp kan jag tänka mig, eftersom hon är den största grottmänniskan jag känner och kommer älska att slita köttstycken i bitar med bara käkarna. Usch.

Återkommer med bildbevis imorgon. Nu måste jag hoppa i duschen!

/Anna - bara potatissallad ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0