Happy B-day!


Idag är ingen vanlig dag. För idag fyller Jonas och Sara 20! Det är ju helt sjukt stort med tanke på att de nyss var mini båda två. Men tiden går ju som bekant långt över hastighetsbegränsningarna.

När man fyller 20 tycker jag verkligen man passerar vuxen-tröskeln. 18 är också stort men 20 är större på något vis. Mer moget och såklart - mer systembolaget... :-)

Imorse grattade jag, Cissi och mamma Jonas på landet. Den bortskämda jäveln fick en halv häst, en Paris-weekend och en massa andra fina grejor. Jag säger ju att 20 är the shit att fylla! Själv gav jag honom en Global kniv. Tänkte att allt som kan uppmuntra kommande middagsinbjudningar är av godo :-)

Om några timmar drar jag och mamsen till Visby för att äta middag med Sara och ge henne sina paket. Jag har köpt en digitalkamera så att hon kan dokumentera alla upptåg där nere på bästa tänkbara sätt. Jag älskar att föreviga det jag gör med bilder, det finns inget bättre sätt att minnas fina stunder på. 

Stannar över natten och tänkte hinna med en del kullerstens-strosande och crepes-ätande under morgondagen innan vi åker hem igen på kvällen. Kort visit denna gång, men jag kanske återvänder till helgen för lite festande. Det gäller ju att passa på! Dessutom är det inte fel att komma ifrån Eskilstuna litegrann. 

Nog snackat om mig och mina förehavanden. För det här inlägget handlar först och främst om världens bästa syskon. Bjuder på en liten bildkavalkad nedan för att visa er alla precis hur fina de båda är:


Nr 4 & 8 översta raden :-)



























/Anna - stolt storasyster. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0