Nytt på bloggen


Dags för er kunder att synas lite mer! Därför kör vi två nya inslag här inne på bloggen.

Varje vecka kommer jag, i samråd med Cissi, Camilla och Lena, att utse Veckans kund här i Folkestabutiken. Och presentera honom eller henne med bild och en liten intervju. Veckans kund kan vara någon som köper något originellt, har specialkunskaper inom något specifikt område eller som är en allmänt skön person som utmärker sig på ett positivt sätt. Så in och kämpa om utmärkelsen gott folk! Jag vet ju att ni är hur goa som helst.

Dessutom kommer jag, i så stor mån jag hinner, börja presentera de hästar jag passar ut sadel till. Så att ni kära läsare också får lära känna alla underbara fyrbenta jag möter i mitt yrke, samt de sadlar vi hittar åt dem. I alla fall de vars matte går med på det. Jag har blivit tillsagd av bossen att inte publicera folk i smyg :-) 

Håll koll under morgondagen för de första presentationerna!

/Anna - @ work.


Kommentarer
Postat av: Maris

Det ska bli kul att se lite hästar i olika storlekar och former!

2009-07-21 @ 21:35:48
URL: http://marisochblidur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0