"Imorgon är en annan dag"


Och nu är det helt plötsligt imorgon. Jag borde veta bättre. Men hur lätt är det att stå emot en utgång när det är lill-lördag, fantastiskt väder och det spritter i klackarna?

Jag och Fia träffades hos mig, drack några capriñas på min uteplats (den enda plats hos mig där det inte råder byggkaos), lyssnade på bra musik och pratade skit. Mötte upp Malin, Andjela, Anno och Nicole en snabbis på Grappa innan vi kidnappade Malin och drog vidare till Nybron där vi dansade till... ja, till för några timmar sedan. Spontanutgångar och för lite sömn hör på något vis sommarnätter till, det får vara så. För det brukar ju för det mesta vara värt det :-)


   
Fia                              Ett typiskt tjejbord

   
Kvällens outfits

   
Malin, frukten och Tequilan :-)

   
Smile!

Och nu sitter jag här på jobbet sedan några timmar tillbaka, i gårdagens smink, och väntar på lunch. Behöver mat! Det är tur att jag har så gulliga kunder och att nya Ridsport just hamnade i min hand, annars hade det nästan känts lite tungt.

Har fått in pallvis med varor från vår Strömsholmsbutik som håller sommarstängt under juli månad. Så nu ska jag packa upp, packa upp och packa upp. Lite som julafton faktiskt!

/Anna - back in business.


Kommentarer
Postat av: Fia

Lätt värt;P

Ett stort minus är dock mina fötter. mina trampdynor e så ömma att jag verkligen inte kan gå normalt... =(

2009-06-25 @ 13:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0