Karaktär


Igår kväll valde jag bort torsdagshäng på Centro OCH våfflor hos Fia för att måla klart min lägenhet. Det tog mig fram till 01.00 att få färdigt skiten. Det är nästan så att jag imponeras av min egen viljestyrka.

Idag är det typisk fredag på jobbet. Morgonmöte, mycket folk i butiken, telefoner som ringer ikapp och full fart överallt. Det är roligast så! Det blev inget Danmark för min del, mamma kunde inte komma ifrån så vi ställde in. Tyvärr. Istället jobbar jag idag och imorgon innan det blir semester. Förhoppningsvis en solig sådan!

Ikväll ska jag mysa på landet med familjen. Mormor ska laga paella, hon är världsbäst på det. Och så ska jag krama shettisarna en massa, har inte sett deras söta små näsor på två dagar nu. Ametist har blivit så tjock på sommarbetet att jag knappt når runt henne. Så hon blir utan :-)

/Anna - sommar!

Kommentarer
Postat av: Mathias

Har blivit tjock? Har hon inte alltid en härlig rund form =)

2009-06-26 @ 17:12:43
URL: http://mathiasgoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0