Morgonstund har guld i mun





God morgon vänner! Sitter i köksfönstret och äter frukost. Det här blir en bra dag. Jag älskar verkligen min lägenhet, eller åtminstone hur den ligger - mitt i stan men ändå väldigt avskilt och lantligt på något sätt. Det passar mig som handen i handsken.





Nu ska jag ge mig ut på en långpromenad och sedan blir det målning igen. Börjar bli riktigt fint här inne. Om man tänker bort alla kaotiskt omkringflyttade möbler förstås.

Det har blivit lite mindre prat om hästarna och butiken på sista tiden. Anledningen är helt enkelt att jag fått lite kompledigt efter alla tävlingar för ett par veckor sedan och att jag faktiskt bara jobbar ordentligt onsdag, torsdag den här veckan innan jag går på semester i tre veckor. Efter det kommer några nyheter här på bloggen som kommer sätta er, kunder och vänner, i fokus lite mer. Så håll utkik!

/Anna - tar igen sig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0