Relationer


Det är inte lätt att ha ett fungerande förhållande med en annan människa.

Man måste överkomma olikheter och skilda åsikter. Man har olika smak. Man måste acceptera den andra personen såsom den är och inte ständigt försöka förändra honom eller henne. Sedan är man sällan helt synkade. Man vill ofta inte precis samma sak samtidigt. Ofta anstränger sig den ena parten lite mer, bidrar med mer för att få det att fungera medan den andra mest glider på en räkmacka. 

Som alla de gånger jag fått radera Marias jävla Måns och Shirley och allt vad hennes schlagerbidrag 2009 heter. Eller när jag känner att vi kanske borde mixa både house, hiphop och lugna låtar i listan för att få lite variation. Eller när jag fyller på och fyller på, kämpar för att hitta nyheter att överraska henne med, men aldrig hittar något nytt från henne när jag loggar in.  Eller när det är jag som just nu ligger efter med 13 låtar och känner viss prestationsångest över vad jag ska bidra med framöver.



Det är inte lätt att dela Spotify-konto med en annan människa!


/Anna - tips på låtar någon?

Kommentarer
Postat av: Mathias

Sommarens skönaste låt alla katergorier!



Mark Knight & Funkagenda - Man With The Red Face

2009-06-10 @ 23:08:47
URL: http://mathiasgoes.blogg.se/
Postat av: Maggan

Hmmmf!

Den där prestationsångesten du bär, bör öka gradvis för varje dag vännen.

Det finns nämligen 5 nya låtar idag.

Du bör sluta tjata o gnata om hästar hela dagarna och ägna din tid åt att göra mig belåten istället:)



Förövrigt, tycker jag att vi tar ett glas vin imorgon?

2009-06-11 @ 22:11:07
Postat av: Maggan igen

By the way.



Min hårfärg kan lätt jämföras med Subway skylten där bakom.

Men gult är tydligen inne i år. Åtminstone när de gäller kläder ;)

2009-06-11 @ 22:12:35
Postat av: Emma

Jag delade Spotify med mitt ex som är trummis och lyssnar på råknepig jazzfusion och arton minuter långa trumsolon med en kille som heter Vinnie Colaiuta.



Apropå själva innehållet i inlägget har jag ett fantastiskt låttips från min idol Lill Lindfors. "Du är du jag är jag" heter den och är lika svensk som midsommarafton.

2009-06-11 @ 23:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0