Weekend


Imorse hade jag en underbar morgon.

Jag kom upp i tid.
Åt mysfrukost med mamma.
Hann med en härlig ridtur på Ametist och gjorde fint i shettisarnas lösdrift.
Jag lyckades till och med hinna duscha, fräscha till mig och måla naglarna.

Nej det gjorde jag inte. 09.06 ringer en uppretad mamma Biderman och frågar om vi "inte har möte klockan 9?!"  Fan. Bara att kasta sig i bilen med rufsigt hår och skrikande mage och inse att hela dagen blir förskjuten. Hatar när det blir så.

Men men, det är ju ändå fredag! Fullspäckad fredag med morgonmöte, besök av grabbarna som ska fixa min lägenhet på lunchen, sadelinpassningar i Västerås och Strömsholm samt ett par eftermiddagstimmar med kunderna i butiken. Bloggar just från kassan i väntan på att klockan ska slå 18 och jag ska få åka hem och förgylla min bleka feja med lite smink. 

Sen får vi se vad kvällen har att bjuda på!

/Anna - weekend.

Kommentarer
Postat av: Fialainen

Moahahhaha! jag vet vad kvällen kommer erbjuda..;P En massa skitsnack o rödtjut! Hello Weekend!

2009-06-12 @ 18:35:35
URL: http://minsexigasambo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0