Intresserad?




Jag har nyss lagt ut en annons på min soffa.

Jag har nämligen fått en fruktansvärd lust att göra om i min lägenhet! Onödiga saker ska rivas, nytt golv ska läggas, väggar ska målas, TV ska köpas och soffa ska bytas. Så nu sitter jag här framför datorn nätterna i ända och glor på allt ifrån klick-golv till nya köksluckor.

De om känner mig vet att det här inte hör till vanligheterna. Till vanligheterna hör att jag lägger mina pengar på kläder, skor, grejor till hästarna, mat, utekvällar - ja, rentav på allt annat än heminredning. Medan mina kära vänner Maria och Fia tapetserar hej vilt omkring sig och verkar måla om möbler och byta överdrag på stolar (eller vad det heter) oftare än de byter underkläder.

Lovar att uppdatera er med bilder så fort jag kommit någonstans!

/Anna - ute på okänd mark.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0