Andra andningen


Tillbaka i verkligheten igen efter en helg i världsklass.

Grillkväll med tjejerna i fredags, pappas bröllop i lördags, Elitloppsfesten natten till söndagen, Elitloppet på söndagen, ännu en elitloppsfest under natten till måndag och sedan direkt till jobbet. Just den avslutningen på helgen kändes faktiskt lite mer kämpig än världsklass efter typ 9 timmars sömn på tre nätter. Men herregud, man kan ju inte få allt.

Eftersom kameran fortfarande är trasig har jag snott lite bilder från vänner för att ge er en inblick. Räknar kallt med att de inte har några invändningar mot det.

  

   


Nu väntar Strömsholmstävlingar och 66 timmars-vecka. Egentligen en sjukt rolig vecka och helg det också om det inte vore för det jävla vädret. Men men, större under än att det vänder och blir högsommar i helgen har ju inträffat så jag är optimist! Alltså, om bloggen uppdateras lite dåligt just nu så är det för att jag antingen befinner mig i en kartong på vårt lager (packar dygnet runt) eller ligger på knä och ber till vädergudarna. 

Wish me luck. OCH glöm inte att hälsa på mig i tältet på tävlingarna!


/Anna - lite småstressad.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0