Äntligen!




Imorgon kommer världens finaste Therese tillbaka till Sverige efter ett halvår på andra sidan Atlanten. 

Tessy är tjejen jag drog i håret när jag var liten, den jag alltid önskade att jag kunde rida lika bra som, den jag var ute på tonårsäventyr och vespa-maraton med under många långa nätter när våra föräldrar trodde vi låg hemma och sov. Hon är den jag solade mig igenom högstadiet med, pluggade (och festade) mig igenom gymnasiet med och slet mig igenom en sommar som hästskötare i Tyskland med. Vi har gjort nära på allt tillsammans.

Och vi är precis likadana. Vi är såna som stannar för att begrava en överkörd hare mitt i natten, som tycker att man lika gärna kan hoppa studsmatta en eftermiddag istället för att gå i terapi och som kan ligga på rygg på köksgolvet och bara garva i timmar. Det är så skönt att ha någon som förstår varenda jävla konstighet man har för sig.

/Anna - själsfrände.


Kommentarer
Postat av: Tessy

Underbara du, jag kunde inte ha uttryckt det bättre själv!!! Nu blir det till att ses innan jag beger mig ut på nya äventyr ;) Älskar dig!

2009-06-01 @ 13:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0