Möt Fab 5



     
Maria.

Psykologen. Psykopaten. Och ALLT där emellan :-)


     
Fia.

Vår american. Skrattar mest, festar bäst och äger svea rikes gällaste röst!


      
Andjela.

Top Model. Dancing Queen. Myskläds-missbrukare. OCH den absolut otrevligaste människan jag känner när hon inte fått mat :-)


     
Sinita.

Förr den värsta, nu den bästa :-) Lyckligt gift och snart mamma. Uppriktig, rockig och världens coolaste.


     
Och så jag.

Mig känner ni ju redan :-)

/Anna - inget utan mina vänner.

Kommentarer
Postat av: FIA

FAB fuckin FIVE!!! älskar att du har blogg nu så jag kan läsa allt jag missar de få stunder vi inte ses;P... psycho girlfriend..haha! HAr by the way gossip från igår, så i can't wait tils vi ses ikväll..!! HEJJA GUIF=P So LONG SUCKA! REPRESEEENT... hahahhaha.. jag dör av skratt här för mej själv... US STYLE!!!!!

2009-05-09 @ 12:36:14
Postat av: Maria

Men Jaaaa Fia har en hög grad av DAMP. Mongolid. Jag däremot är lugnet själv, ;)

Gillar min beskrivning. Från psykolog till psykopat, helt klockren.



Ses ikväll min kära böna:)

2009-05-09 @ 15:33:35
Postat av: Andjela

Hahaha... Anna klockrena korta beskrivningar!!! YOU ROCK!!! LOVE YOU ALL... Typiskt fia btw; Fab Fucking FIVE! haha PUSS fina du!

2009-05-11 @ 11:19:34
Postat av: Fia

heeey... var ju tvungen att gå loss med min svengelska efter den beskrivningen... =P

2009-05-12 @ 10:01:43
Postat av: Andjela

Det bästa är liksom att jag riktigt hör dig i mitt huvud hur du låter när du säger det; Fab fucking five och represeeent! HAHAHA garvar ihjäl mig! Ni är bäst! PUSSSSS

2009-05-12 @ 10:06:00
Postat av: Maria

Ok flickor. Tänk på att Anna faktiskt är en representant för hela Bideman och att detta inte enbart är en privat blogg. Man kan ju lätt upfatta hennes vänner som helt galna efter era inlägg :)

Men förmodligen såå sitter de några högre chefer och skrattar och inser att Anna inte bara är bra på jobbet utan också har ett fruktansvärt roligt liv utanför yrket också.

Förhoppningsvis jaaa..

Annars kanske hon får kicken på en gång. Då får vi helt enkelt leva med henne 24h om dygnet. Eller så får jag introducera henne i vården.Och det mina vänner bådar väl inte gott?? Vård och Anna?

Nu rinner de allt ifrån meningsfulla ord på här.

I alla fall så är Anna är en helt underbar människa som ger och har gett mig mycket under de år jag känt henne :)

2009-05-12 @ 13:57:20
URL: http://mariabrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0