Mysfaktor



Idag är Bullis i butiken!

Bullis är förutom vår alldeles egna butikskatt här på Bidermans även min livskamrat privat. Men eftersom jag är hemifrån ganska många timmar i sträck ibland så brukar jag ta med henne till jobbet då och då. Hon gillar att slira runt på alla öppna ytor.

Störst chans att stöta på denna pälsboll i butiken är att komma in en onsdag eller torsdag och gå bort mot hästskorna där hon brukar hänga tillsammans med några döda spindlar. Eller ropa på henne så brukar hon komma fram och hälsa.

På fritiden gillar Bullis räkor och tår som luktar fotsvett. Hon ligger gärna på min mage när vi tittar på TV eller på tangentbordet när jag skriver på datorn, kommer och väcker mg VARJE morgon så fort hon hör mobil-alarmet ringa och anfaller alltid mina fötter när jag sminkar mig. 

/Anna - aldrig utan min klädroller.


Kommentarer
Postat av: Gabriella Köhler

varför har du inte berättat om din blogg anna! fyfy.. bra är den om inte annat :D puss

2009-05-13 @ 22:46:09
Postat av: Biderman

Tack gullegullet! Jag har just varit inne hos Sonja på sy och designmat ditt täcke nu :) Kommer bli grymt fint på Toffee!

2009-05-15 @ 16:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0