Shop til' you drop


Idag har jag dragit mitt strå till stacken och förbättrat vår dagskassa! Jag har nämligen ägnat mig åt lite välbehövlig (?) shopping åt mig och pållarna.

Så här såg min kundkorg ut. Passa på att njut av min kameras oslagbara skärpa... 




- Schabrak GlenGordon 399 kr. Kom in igår! Så jag passade på att ta två :-)
- Väst GlenGordon 99 kr.
- Ultrashield flugspray från Absorbine. Världens bästa! Fungerar mot flugor, knott, bromsar, fästingar - you name it. 259 kr.
- AVS14 för kliande shettis-svansrötter. 180 kr.
- Saltsten till betet 30 kr.
- One Step lädervård. Kommer göra mitt läder rent, mjukt och blankt. Om jag bara börjar smörja nån gång.110 kr.
- BioGlucomin (glucosamin) så att 19-åringen fortsätter att kännas som ett gummiband. 425 kr.

Och så guldkornet som är värd en close-up:



Skinnhandske från Roeckl. To die for. Eller to betala 499 kr for.

/Anna - lite fattigare men ändå mycket rikare.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej Anna

Jag är en tjej på 19 år som bor på gård utanför Eskilstuna. Jag tänkte fråga dig om du behöver någe mer personal i butiken, som plockar upp varor eller jobbar på lagret?

Hör gärna av dig isåfall, är och handlar en hel del i butiken ibland:)

M.v.h Jessica

2009-05-17 @ 18:17:33
Postat av: Anna

Hej Jessica!



Tack för din förfrågan men vi är tyvärr inte i behov av mer folk just nu. Om vi skulle få det så kommer jag säkerligen nämna det här på bloggen så fortsätt håll koll på vad som händer här inne!



Och välkommen in i butiken så ses vi :)



Mvh Anna.

2009-05-20 @ 15:34:17
URL: http://bidermans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0