Ursäkta röran. Vi bygger om!




Kaos råder numera hos oss i Folkesta-butiken.

Med tanke på att butiken i stort sätt sett likadan ut i 5 år nu och att sortimentet hela tiden förändras lite så att man har mer av vissa varugrupper, mindre av andra o.s.v. så har det bestämts att vi ska vända upp och ned på rubbet för att få omväxling.

För en butikschef som i vanliga fall går lite mer mot det sjukligt pedanta hållet så ligger panikångesten ganska nära till hands när man tvingas kryssa mellan kartonger av varor och berg av butiksinredning dagarna i ända. För att inte tala om när man ska hjälpa kunder att hitta i eländet. Om ni har sett det där Vänner-avsnittet där Joey bygger ett fort av kartonger i sin och Chandlers lägenhet så har ni ett hum om vad jag menar.

Men optimist som jag är tror jag ändå att det blir toppen - till sist! Min förhoppning är att det mesta ska vara klart på onsdag så då är ni varmt välkomna in för att ta en titt på resultatet. Och förstås, ge mig konstgjord andning :-)

/ Anna - mumlar "ursäkta röran, vi bygger om" i sömnen i natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0