Kontorstid


Just nu sitter jag och försöker få ihop semesterschemat. Kanske inte min drömstart på dagen men med en rejäl kopp kaffe går det är räkna timmar även innan lunchtid. Jag är verkligen ingen morgonmänniska.

Är även mitt uppe i planeringen av nästa veckas Strömsholmstävlingar. Även om det blir smått kaotiskt att packa med sig tillräckligt mycket varor från butiken för att fylla ett helt försäljningstält på utställarområdet där borta, och även om man jobbar bokstavligt talat dygnet runt, så älskar jag den veckan.

       

So what att det är lite stressigt och att man går runt med ständig panikångest över att ha glömt något viktigt? Det är kul med utmaningar! Och det är kul med dagar som inte är som alla andra. Dessutom finns det inget bättre än att stå i solen vid slottsbanan med en sur rem mellan tänderna och hålla andan genom en hel omhoppning. 

Nu tillbaka till verkligheten:

Sientelo-flagga inför Solvalla ikväll - check!
Väskan packad inför helgen - check!
Disken? Nja inte riktigt än...

/Anna - lever med kom ihåg-listan fastklistrad i pannan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0