Formtopp


Vet inte riktigt vad jag gjort rätt eller vad Kauko "världens-bästa-kocko" Luomala hade i nålarna sist vi var på akupunktur men Ametist (hästen alltså) är så fruktansvärt fin just nu. Lite tjock (som alltid) men mjuk och smidig som ett gummiband. 

Och kommer självklart kännas som ett träplank imorgon bara för att jag skriver det här. Men men. Så är det ju alltid.

Ametist är e. Irco Marco u. Lady Safir XX, 19 år gammal och löjligt snäll. Dock lite som en unghäst att rida eftersom hon tycker att precis allt är det roligaste hon någonsin gjort. Om Ametist vore människa skulle hon vara en sån där jobbigt över-optimistisk jävel som alltid tycker att glaset är halvfullt. Ungefär som jag alltså!

Har lite dåligt med bilder på henne men denna kunde jag i alla fall sno ifrån vår hemsida




/Anna - njuter så länge det varar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0