Saturday med Cissi och Anna!


Idag är det Saturday med Cissi och Anna i butiken! Ända till 15 o´clock. Dessutom sol ute för vad som enligt SMHI är den femte timmen av sådant under denna månad. Inte konstigt att man blir värsta murmeldjuret den här årstiden.

Men inte idag inte! Jag överraskade mig själv med att faktiskt gå upp i morse när mobilen ringde. Ni som känner mig vet att så normalt inte är fallet. Så sedan 07.00 har jag varit igång i stallet och gjort så mycket klart att det i princip bara är intag, ridning och fodring kvar efter jobbet i eftermiddag. Det känns riktigt bra faktiskt!

Om ni, liksom jag, har lite svårt att få till de här effektiva morgnarna så har jag ett tips som jag börjat tillämpa: Drick ett par rediga glas vatten innan du somnar. På det viset måste du gå upp när klockan ringer eftersom du är så himla kissnödig. Den absolut enda väckningsmetoden som funkat för mig hittills :-)




/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0