Eskilstuna-onsdag vs. Flyinge-onsdag


Det finns ett solklart samband mellan sovmorgon och känslan av att det här blir en bra dag. Det upptäckte jag i morse när mobilen ringde 05.15 och hästarna skulle ha frukost ute på landet. Ger inte riktigt samma positiva vibbar som gårdagens slowstart. Särskilt inte när man har någon sorts stegrande Mellanöstern-eurodisco som alarmsignal.

Lyckligtvis blev det bättre. Blir glad bara av att se våra jättefina fölungar och en Ametist som älskar livet. Sen gör ju en god frukost och kvalitétstid med mamsen sitt till.

Min onsdag består av stall, jobb, träning, plugg - det är så man dör av skratt. Står och bloggar från kassan medan jag försöker liva upp tillvaron med bästa playlisten och lite läsning av Ridsport. Breeders är i full gång ju! Min onsdag hade garanterat varit bättre på Flyinge. Nån som är där? Ska dit? 


  
/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0