Quiero




Cissi och jag har kommit på att vi borde ha varsin Lusitano! Kan inte förstå varför vi inte kommit på det tidigare. Begäret väcktes någon gång runt 14.30 i eftermiddags när vi snöade in på Helmers hemsida. Bästa sortens insnöande.

Cissi vill ha Urzo och jag vill ha Arn-hästen - såklart. Rozaro heter han. Och jag hade nästan tänkt använda mina trehundra lax jag går runt med i byxfickan för att investera i en alldeles egen Chamsin. Innan jag fick höra att Helmer sponsrat Pedro Torres, portugisisk landslagsryttare i dressyr, med honom. Adios Rozaro liksom...

Det är alltså en sponsor man behöver.



/Anna.

Kommentarer
Postat av: fia

häst som häst? eller...? =)

2009-10-16 @ 21:13:41
Postat av: Lillemor

Hallå, Anna! Rozaro är visst till salu. Alla Annikas hästar är till salu. Sofie har varit i Portugal o provridit Rozaro, och han hoppar grymt bra, och är ganska bra i dressyren. Urzo är oxå till salu, och är duktig i dressyr. Så det är bara att köpa!!

2009-10-18 @ 15:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0