Mot bättre tider


FINALY! Två dagar kvar tills 6 cm råttfärgad utväxt och toppar som jungfruben är ett minne blott. Klipptid kan ju vara ett av de vackraste orden jag vet.

Nu ska jag dra en till kopp av min nya favvo, vaniljthe med sirap, och skriva ännu mer PM. Egentligen gör det inget att jag är begravd i skolarbete och inte umgås med andra tänkande varelser än min dator den här veckan - jag är ändå för vanvårdad för att visas bland folk. 

Men! Ungefär samtidigt som det blir ändring på den saken är jag klar med mina två första kurser. Så det är bara att se framåt :-) Klipptid, klipptid, klipptid...



/Anna.


Kommentarer
Postat av: Maria

Va bra för vi saknar dig :)

2009-10-20 @ 13:13:14
URL: http://mariabrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0