Here we go again!


Syrran: "Har du bloggtorka eller?"
Mamma: "Har du bloggtorka eller?"
Cissi: "Har du bloggtorka eller? 

Jag har helt enkelt inte haft tid. Har tillbringat en Kriteriehelg med Hockeyligan i Stockholm, pluggat ihjäl mig och haft lite svårt att slita mig från myset i soffan. Min blogg - min definition av giltig frånvaro :-) That's the way it is! 

Fast egentligen har jag inte så mycket vettigt att skriva. Det har nämligen blivit mörkt och kallt och höst. Vardag igen. Hur mycket jag än försöker motarbeta det och behålla den spontanitet som råder på sommaren så lugnar jag ner mig när den här tiden kommer. No more uteserveringar och grillkvällar - nu är det skolan som tar koncentration, jobbet som tar kraft och hästarna som tar tid att sköta. Det är fan inte konstigt att man blir trött och hittar tillbaka till soffan.

Nu ska jag begrava mig i en uppsats så att jag sen kan släppa allt vad måsten heter och ha en riktigt rolig helg. Discobowling (så jävla retro) och födelsedagsfirande av Fia står på schemat så den är good on paper i alla fall! Sedan blir ju själva utförandet, som alltid, vad man gör det till...

/Anna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0