Frihet


Underbar helg! Jag har födelsedagsfirat svåger, jobbat, haft en fabolous lördagskväll med mina tjejer och avslutat den med ännu en supersöndag. På något vis blir mina söndagar alltid så himla bra! Det är som att jag försvinner en stund ifrån övriga världen och glömmer precis allt av vikt medan jag bara myser järnet.

Igår följde jag och den nyblivna AIK:aren mina svartgula hjältar från soffan när de tog hem ännu en derbyvinst och samtidigt klev ett steg närmare SM-guldet. Forza AIK! Sen crashade vi Gricksson lägenhet för ännu mer fotboll (och en hel del Breeders Crown-snack) och avslutade kvällen med att kliva ut i regnet och titta på fyrverkerier och lasershow. Det var riktigt fint faktiskt.

Idag är det grå, intetsägande men ändå underbar måndag. Jag är nämligen ett litet, litet snäpp ifrån en period av frihet. Avslutar en kurs idag och den andra imorgon, vilket gör att jag kommer ha nada plugg hemma på åtminstone två veckor. Bara lite lektioner dagtid och jobb i butiken, vilket konstigt nog nästan känns som semester. Huvudsaken är liksom att man är fri att göra vad man vill på kvällarna. Och det är precis vad jag ska göra!

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0