Senaste nytt


Dy'on-täckena is in the building! Skynda till oss och synda loss (fan, det rimmar ju!) redan imorrn :-)

Nu till kvällens övningar: Medan halva Biderman-klanen sitter klistrade framför storbilden på jobbet för att se Princess Rapida live (eller nåt) från Mantorp, styr jag, Sara och Ida "lillasyster 2" Liss kosan mot Gympozz för att sätta igång med träningen. Vi har tänkt oss att förhoppningsvis hinna gå ner lite innan det blir jul och vi går upp igen. Älskar inställningen.

Fast egenligen tror jag mest vi gör det för att få the skratt-terapi of our lives. Gänget som ska träna ihop består nämligen av:

Mig själv - typen som blir helt speedad av musiken och irriterande överambitiös.
Sara - tror att hon har världens bästa kordination.
Ida - har panikångest över att bli jagad, vilket gör jogging-momentet brutalt humoristiskt för oss andra.
Cissi - typen som springer om henne. Ända tills höften eller knät helt plötsligt låser sig och hon stupar.
Mamma - typen som inte riktigt hajar alla kombinationer på en gång. Eller på typ 5 gånger. Eftersom hon är upptagen med att gråta av skratt åt oss andra. 

Nu måste jag kila iväg för att hinna i tid. Det här kan inte bli annat än succé!

/Anna.

Kommentarer
Postat av: Anna

Skaffa webbshop.

2009-10-22 @ 19:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0