The search for the perfect stalltäcke


Det är dags att höstrusta mig själv och Ametist litegrann! Hittills har vi checkat av Krafft Miner, Bioglucomin, ländtäcke i ylle och fleecefodrade Roecklhandskar (överlägsna!) på shoppinglistan. 

Nu letar vi efter det perfekta termotäcket eftersom Ametist blir ganska mycket pälsfattigare inom kort. Och egentligen har jag ju redan hittat det: 




Dy'on. Ny design med halvhals, kilformat mankparti, omlottknäppning med resår fram, inspänning i halsringningen, tre indrag bak, kryssgjordar, nylonfodrad bog, 350 gram tjockt, PERFEKT passform. To die for.

Men. Det finns ju alltid ett jävla men. Eftersom jag är pank och istället iskallt räknar med att få mästerverket i julklapp av snälla familjemedlemmar så måste jag ha ett "bra men billigt" så länge. Någon som har några tips? Kan bli så att vi även tar in det till försäljning i butiken i så fall eftersom vi är i behov av ett prisvärt termotäcke på hyllorna.

För dig som har bättre ekonomi än jag har så kommer Dy'on-täckena in i butik vilken dag som helst... Köp det av Camilla när jag inte ser - jag ansvarar absolut inte för mina handlingar i ett sådant läge.

/Anna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0