Back to business!


Nu är jag tillbaka i butiken efter två veckors semester och skolstart. Känner mig lite lost eftersom jag varit uppe i så mycket annat den här tiden, men efter uppdatering från kollegorna och läsning av mina hundra tusen olästa mail så börjar bitarna falla på plats.

Nyheter sen sist är framför allt vår täckesdrive som ger er kunder superpriser på utegångstäcken inför höst och vinter, samt Three Horses 50-års jubileum med sköna priser på grejor som man alltid behöver. Ni kan fynda lammullspaddar, spön, senskydd och ridbyxor, eller göra som jag och lägga beslag på ett rutigt, höstigt ländtäcket i ull för 369 kr.



Nu ska jag packa upp lite Finn Tack, ta en kopp kaffe och invänta en göra-allt-jag-måste-göra-kväll med power walk, städning och plugg. Can't wait...

/Anna.




Kommentarer
Postat av: Malin Lindstedt

åhh, anna kan inte du lägga undan ett par ridbyxor stl 36 från det där 50 års jubileums festen:) Kan dock inte välja färg men jag tror att de bruna blir bra! Puss

2009-09-15 @ 15:06:49
Postat av: Anna

Fixat gumman! De är jättebra i modellen! Kom in imorrn eftemiddag om du kan så kan vi ta en kopp kaffe. Puss

2009-09-15 @ 15:30:54
URL: http://bidermans.blogg.se/
Postat av: Malin Lindstedt

Kommer in imorrn efter plugget runt 4, Tar med mig lite fikabröd till companiet! Puss

2009-09-15 @ 16:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0