Cause I don't shine if you don't shine








Jag har haft en fantastisk helg med vännerna. Allra mest med Malin har gjort som man bör och dissat Uppsala för mitt ljuva sambo-skap.

Likt Humle och Dumle har vi spenderat varenda minut tillsammans och fyllt tre dagar med mysmiddag hos Lindstedt, Grappa-häng, lata timmar i soffan, en massa betydelsefullt prat, ännu mer betydelselöst prat, party och bakis-häng i världsklass. För er som inte vet vad det är så inbegriper det Max Friscoburgare (utan kött!), glass, kaffe, Vanilla SkyDagboken, ett tjockt duntäcke, pizza och bio. Tillsammans med två precis lika slagna hjältar :-)

Gå och se Inglourious Basterds om ni inte redan gjort det. Jag älskar Tarantino. Även om han gör så att jag drömmer blodiga mardrömmar...

/Anna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0