Mamma säger att mitt tillstånd är självförvållat


Vad man vill och vad man måste är ofta två helt olika saker. Jag vill väldigt gärna ligga hemma i soffan med ett mjukt duntäcke, en bra film och massa lösgodis. Jag måste jobba.

Så nu står jag här i butiken med lätt (underdrift) rödsprängda ögon och ont i benet efter en våldsam cykelkrasch igår kväll. Boende i området mellan Kloster kyrka och Home Hotell kunde ha fått sig ett gott skratt igår om de bara tittat ut genom fönstret. För där låg jag och Sara och sprattlade tillsammans med hennes Monark och diverse saker som ramlar ur cykelkorgen. Jag var visst inte så duktig på att skjutsa som jag trodde.

Nu har jag lite mindre än en timme kvar innan jag kan ta mig en välbehövlig power-nap och en lång, varm dusch. Sedan bär det av till Andjela på middag tillsammans med hennes mamma och Maria. Det ska bli fruktansvärt mysigt.

/Anna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0