Mitt i veckan


Mucho bra onsdag igår! Powerwalkade igång den med Maria innan jag mötte upp Lindstedt för lunch. Sen letade vi "skolkläder", vilket är motsatsen till vad man normalt hittar i min garderob. Det brukar snarare fyllas på med 13 centimetersklackar och paljettplagg än bra-att-ha-grejor. Den här Bidermanskan har ju, som ni säkert förstått vid det här laget, inte världens bästa karaktär.

På eftermiddagen var jag ute och red i solen med världens bästa rookie och tog därefter död på min dittills ganska hälsosamma dag med en rejäl laddning våfflor, lösgodis och ostbågar. Samt lite rött Gato Negro - helt ok till vilken maträtt som helst visade det sig. Sämre kan man ju ha det. 

Och i morse försov jag mig såklart. Tog mig från sovande tillstånd till föreläsningssalen på en kvart vilket måste vara rekord även för mig. Nu har jag kommit över mardrömsstarten och kör veckans bästa eftermiddag i butiken med mitt lyckopiller Cissi. Vi smilar mest hela tiden, snackar sömstorlek med favvo-Robban och kollar bilderna i nya islandsalmanackan för 2010. En ny ridresa till världens vackraste land står högst upp på önskelistan...



/Anna.

Kommentarer
Postat av: Malin Lindstedt

Någon gång ska jag bara till det där vackra landet och göra just den där ridresan om så det blir på min bröloppsresa själv;)

2009-09-25 @ 09:38:44
Postat av: Anna

Jag ska tipsa Peter så att du får sällskap :)

2009-09-25 @ 12:42:14
URL: http://bidermans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0