Derby-måndag!


Jag har varit dålig på blogg-uppdateringen de senaste dagarna. Men skyller på mental semester och sätter mina pengar på att ni förlåter mig.

Lördagskvällen blev faktiskt helt i linje med mitt senaste inlägg. Medan vännerna partade på som vanligt på Papas Tapas, i Stockholm och hos Johan Untersteiner sov jag några timmar, invigde min nya och sjukt väldoftande bodylotion, lagade tacos åt mig själv och avnjöt det med ett glas rött i soffan till Bad Boys II. Helt otroligt skönt och precis vad jag behövde. 

Igår ägnade jag lite tid åt mina fyrfota vänner. Ametist och Donnis fick nya dojjor, lite kärlek och så var jag och rookien ute på äventyr på hästryggen igen. Söndagar är lätt veckans bästa dag!

Nu jobbar jag igen och ska just packa upp lite tjärsalva för er som har saknat det på hyllorna. Och om ganska exakt en och en halv timme kommer Ivan och resten av mina gnagar-polare och hämtar upp mig inför kvällens derby på Råsunda. Norra stå here I come! Det är dags för blåvitt att ta rygg nu :-)

/Anna.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0