Fredag morgon



Fredag förmiddag och frukost med Bullis. Jag käkar Start, hon käkar vilt. Det råkade bli en lång morgon i sängen för jag var uppe och skrev halva natten. Fast jag är ju ändå inte skapt för morgnar så jag vet inte ens om det har något med saken att göra.

Nu väntar jobbet och sen är det helg igen! Jag älskar att ha något att se fram emot och nu befinner jag mig i en period där det haglar sms och mail från folk med info om allt vi ska göra tillsammans. Det är middagar och fester och resor och fotbollsmatcher och innebandymatcher och musikaler och party hos Westholm och... ja ni hajar. 

Tack alla driftiga människor runt omkring mig som gör så att jag skuttar omkring alldeles övertaggad hemma och klottrar almanackan full medan jag funderra på vad jag ska ha på mig. I love it.

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0