Breaking new territory


I morse var jag på babysim med Emma och Gabriel! Första gången jag satt min fot på Hydrotrim sedan min sadistiska simskolelärare tvingade mig att doppa huvudet där när jag var typ 5. Lite trauma-hantering sådär på torsdagsmorgonen. 
  
Ärligt talat tror jag att jag hade lika roligt som bäbisarna. Gabriel visade sig vara en jäkel på att simma och kan nog vara det sötaste jag någonsin sett i en bassäng. Han vevade helt galet med sina mjuka, små armar och skrattade konstant under hela tiden - även när jag glömde hålla uppe hans huvud så han fick kallsupar. Värsta hårdingen.

Nu jobbar jag i butiken med Cissi. Vi lyssnar på alla favvo-låtar, äter knäckebröd med kanelsmak (the shit!) och packar upp massor av SM-handskar. Kom in och höst-rusta händerna hos oss så kan vi dansa lite tillsammans :-)

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0