Boomblasting!




Tillbaka från en underbar helg i Göteborg med ligan! Som vanligt var det glädje, bra trav och party för hela slanten och ingen är nog besviken på stämningen.

Nybrink mot Klabbet gick väl... sådär. För 2 rätt av 10 kan väl knappast räknas som godkänt? Men egentligen gör det mig detsamma om vi hade noll eller alla, för "det är ju faktiskt bara en rolig grej det här" som Micke poängterade. Vilket i och för sig är en jävligt lätt inställning att ha när man utklassar alla motståndare i programserien :)

Nu är jag tillbaka på jobbet i alla fall! Idag har jag haft sadelinpassning åt en muskelknutte till D-ponny och senare i veckan hoppas jag få packa upp lite härliga kläder och andra vårnyheter. Hemma väntar tentaplugg och kvalitétstid med sambon som är ledig så det blir nog sweet. Åtmintone det sistnämnda. Börjar nämligen bli ytterst tveksam till om tenta på kognitiva processer verkligen är värd att vara en del av min livstid. Fast å andra sidan har jag ju bestämt mig för att bli 122 så jag har lite extra av den varan!

Ciao så länge!

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0