Du ska inte tro det blir sommar, ifall inte nån sätter fart







Det har gått och blivit vår. Alla tecknen finns där: Jag har ridit min första ridtur utan handskar, shettisarna knarkar B-vitamin och Dy'on-chapsen har blivit alldeles för stora efter att ha fått ge plats för sockorna i månader.

Förra helgen var jag och Joel i Östersund på besök hos hans föräldrar. Jag åkte längskidor för första gången i livet och utför för andra gången i livet. Behöver jag säga att min familj inte direkt har klippkort i fjällen om vintrarna? Hästnörd som jag är snokade jag även upp närmsta stall med islandshästar där jag och Joel fick en välbehövlig lektion i töltandets ädla konst. Det var en underbar helg.

Och nu är det ju påsk! Alla lediga dagar lyser härligt röda i almanackan och jag känner att jag får lite välbehövlig vila. Skriver jag samtidigt som jag ändå sitter i butiken med Cissi :-) Men på något vis gillar jag att jobba lördagar. Man plockar i butiken, skriver lite här i bloggen, lyssnar på bra musik och tar sig lite extra tid att prata med kunderna. Det gillar jag! Sen har man ju oftast också en härlig kväll att se fram emot på lördagar. I eftermiddag blir det trav och påskmiddag hos mormor, och vibbarna i magen vittnar om att natten förmodligen avrundas på dansgolvet.

På återhörande imorgon mina vänner! 

/Anna.

 

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag blir alldeles varm i kroppen när ja ser bilden på er två.

Sååå fina!

Men samtidigt saknar jag att få ligga o kramas med dig så där.

Den där Joel har de för jävla bra alltså.

2010-04-03 @ 19:45:49
Postat av: Emma

DE DÄR HÄSTÖRONEN KÄNNER JAG ALLT IGEN...

2010-04-15 @ 15:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0