Lördag med Cissi och Michelle


Jag har en ganska lugn lördag i butiken idag. Cissi och jag har byggt ett nytt temabord och tittat på vilka nya produkter vi vill ha in i sortimentet i höst. Vi har även roat oss med att göra en levande liten skyldocka av världens sötaste Michelle, som klär lika bra i alla outfits vi hittar åt henne.



Bomberjacka från Equipage, 298:-
Tävlingsskjorta från Equipage, 298:-
Ridbyxa från Back2back, 459:-
Ridstövlar från Mountain Horse i modellen Mountain High Rider Jr, 1799:- 

Nu ska jag alldeles strax ta helg! Ikväll blir det mini-kräftskiva med Joel och sen party. Och sen ska jag ha två underbart lediga dagar.

Kram Anna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0