Lördag förmiddag i butiken


Idag möter ni två något slitna damer i Folkestabutiken. Jag och Cissi var nämligen på samma fest igår :-) En mycket, mycket trevlig tillställning med gott julbord och stark glögg hos bästa svågern. Vi har sån otrolig sammanhållning i ligan. Alla är sig själva och alla har fötterna på jorden. Det känns lite som att vi blivit en enda stor släkt och det gör mig väldigt glad.

Idag har vi 20% på linfröolja på Bidermans. En liter till ett redan lågt ordinarie pris på 79:-, som nu alltså är ännu mer nedsatt. Perfekt tillfälle att investera i lite bättre mage och lite finare hårrem på hästen! Är du mer sugen på att investera i dig själv så har vi även mina fötters favorit, Groom it Lace från Mountain Horse för kampanjpriset 499:-

Medan ni provar dojor ska jag ned och försöka bringa ordning i kaoset bland träns och nosgrimmor. Om några timmar väntar en sväng till Tuna Park för att hitta kjol till kvällens bravader och sen ska jag på klassfest! Tema julbord även denna kväll faktiskt, men idag är det tydligen knytis. Hoppas på att få reda på vad jag ska laga snart för det är ju inte så lång tid kvar :-)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0