Grabbkväll it is!




Befinner mig mitt i planeringsstadiet av underklädesvisningen. Jag älskar att ordna såna här saker! Börjar faktiskt fundera på om man skulle syssla med events på ett proffessionellt plan någon gång i framtiden, det lockar mig.  

Jag är säker på att fredagens visning kommer bli grym. Modellerna är toppen, de rusar in och ut på Guldklimpen för provningar hela veckan och ser sjukt snygga ut i allt de tar på sig. Sen tillkommer lite styling signerat Eskils frisör-treor, musik signerat Joel och ett Pub Rodetto fullt med testosteron. Vågar nog lova skaplig stämning på fredag kl 22 :-)

Nu ska jag rusa vidare. Lunch med älsklingen, en lång galopp i snön med Ametist, butiksmöte på jobbet, ännu mer underklädesprovningar, träning och en natt av projektskrivande står på schemat! Bäst att trycka en brustablett C-vitamin till, för sjuk har man ju inte tid att bli...

Ciao mina fina!

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0