Casa de Joel & Anna


Det är full rulle i Anna-life at the moment! I butiken börjar saker och ting ta form efter den stora ommöbleringen. Samtidigt rullar det in kartonger med vårnyheter för fullt, så egentligen borde jag greppa prismärkaren just nu istället för att säga hej till er. Men det skiter jag i.

I skolan läser jag retorik och berättarteknik. En jätteintressant kurs faktiskt! Men krävande. Har överanalyserat film 24/7 tills jag velat spy över den. Se Pans Labyrint och tänkt dig att jag sett alla 84 scener i den minst 3 gånger så förstår ni vad jag menar.

Privat har jag, Joel och Bullis flyttat till villa! Jorå sörrö. Faktum är att vi hyr hans föräldrars hus i ett halvår medan de bor på annan ort så det tar ner antalet vuxenpoäng något, men det är ändå sjukt många! Bullis the explorer utforskar varenda kvadrat av sitt nyfunna territorium. Smiter ner i källaren, paxar favoritfotölj framför TV:n, använder mattes rygg som klättervägg upp till badrumsskåpet och sladdar runt lite fort fort på alla öppna ytor. Hon verkar tillfreds med livet.

Nu ska jag ta en kopp kaffe med Cissi och återvända till kartongerna. Sen väntar afrikansk dans och rumpskak med syrran!

/Anna.

Kommentarer
Postat av: Fredrik Westrin

Låter som det är full fart i Anna-land. :) Hoppas du får koppla av lite också. Coolt att ni bor i villa, det är ändå en jäkla massa vuxenpoäng det.



Ses imorrn! =)

2010-02-07 @ 12:25:14
URL: http://vibbar.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0